Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 170 FWD (EV0L, HV0L, UV0L) (2016.06-???) 170km » 41-0023 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 170 Fwd (ev0l, Hv0l, Uv0l) (2016.06-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 41-0023 MAXGEAR

41-0023 Pompa hamulcowa MAXGEAR
maxgear 41-0023
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGH-196

numer części:

41-0023

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558520453
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 41-0023 MAXGEAR

POMPA HAM. VW GOLF/JETTA/P
numery OEM:
SEAT      1H1 611 019B
SEAT      357 611 019A
SKODA      6U0 611 019
VOLKSWAGEN      1H1 611 019B
VOLKSWAGEN      357 611 019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 41-0023 MAXGEAR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.