Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot 405 I (15B) 1.6 4x4 (1988.04-1992.07) 88km » 41-0056 maxgear
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I (15b) 1.6 4x4 (1988.04-1992.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 41-0056 MAXGEAR

41-0056 Pompa hamulcowa MAXGEAR
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGH-1254

numer części:

41-0056

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619559680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 41-0056 MAXGEAR

POMPA HAM. OPEL ASTRA/KA 22,20
numery OEM:
OPEL      558058
OPEL      90297376
zamienniki:
39-0014
KAGER
H22956.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM606
brak
FERODO
5279
brak
Car S.p.A (InterCar)
4006179
brak
GIRLING
823652
brak
NK
B1879
brak
KAWE

Zastosowanie Pompa hamulcowa 41-0056 MAXGEAR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.