Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 41-0068 maxgear

Pompa hamulcowa 41-0068 MAXGEAR

41-0068 Pompa hamulcowa MAXGEAR
maxgear 41-0068
Pompa hamulcowa 41-0068
132.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGH-1536

numer części:

41-0068

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659784957

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 41-0068 MAXGEAR

POMPA HAM. VW A3/BORA/GOLF4/OCTAVIA
numery OEM:
AUDI      1J1 614 019C
AUDI      1J1 614 019F
SEAT      1J1 614 019C
SEAT      1J1 614 019F
SKODA      1J1 614 019C
SKODA      1J1 614 019F
VOLKSWAGEN      1J1 614 019C
VOLKSWAGEN      1J1 614 019F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 41-0068 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.