
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
| Nowa część bez depozytu | |
| nr EAN | 5907558503043 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0062 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030145157, 1H0422155E, 1J0422154B, 1J0422154BX, 535145157, 6N0145157X
1H0422155E
535145157, 6N0145157
| SEAT | 1H0 422 155 E | |
| SKODA | 535 145 157 | |
| SKODA | 6N0 145 157 | |
| VOLKSWAGEN | 030 145 157 | |
| VOLKSWAGEN | 1H0 422 155 E | |
| VOLKSWAGEN | 1J0 422 154 B | |
| VOLKSWAGEN | 1J0 422 154 BX | |
| VOLKSWAGEN | 535 145 157 | |
| VOLKSWAGEN | 6N0 145 157 X |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0062 MAXGEAR w samochodach: