Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0167 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0167 MAXGEAR

48-0167 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0167
485.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2183

numer części:

48-0167

dostawca:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 110
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5902659772121

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0167 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. S80/V70/XC70 06- 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0167 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0167 producenta MAXGEAR

VOLVO

36000689, 36000790

FORD

1469028, 1506272, 6G913A696NA, 6G913A696NB

numery OEM:
FORD      1 469 028
FORD      1 506 272
FORD      6G91-3A696-NA
FORD      6G91-3A696-NB
VOLVO      36000689
VOLVO      36000790
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0167 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.