Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 | |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 | |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 | |
Materiał | Guma | |
nr EAN | 5907558501384 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0250 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6Q0498099E
6Q0498099E
6Q0498099E
6Q0498099E
AUDI | 6Q0 498 099E | |
SEAT | 6Q0 498 099E | |
SKODA | 6Q0 498 099E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 498 099E |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0250 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0250 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.