Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0485 maxgear

Wał napędowy 49-0485 MAXGEAR

248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3008MG

numer części:

49-0485

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 485
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 60
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Ø pierścienia ABS [mm] 83
Nowa część 
nr EAN 5907558528381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0485 MAXGEAR

PËúOî VW SHARAN/ALHAMBRA PR/LE 1,9TDI-2,8B AUTOMAT 491MM

Wał napędowy 49-0485 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-0485 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7M3407271A, 7M3407271E, 7M3407271Q, 7M3407271QX, 7M3407451V, 7M3407451X, 7M3407761A, 7M3407761AX

SEAT

7M3407271Q, 7M3407271QX, 7M3407761A, 7M3407761AX

FORD

1124358, 1132489, 1254277, RMYM2J3B437BB

numery OEM:
FORD      1124358
FORD      1132489
FORD      1254277
FORD      RMYM2J-3B437-BB
SEAT      7M3 407 271 Q
SEAT      7M3 407 271 QX
SEAT      7M3 407 761 A
SEAT      7M3 407 761 AX
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 A
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 E
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 Q
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 QX
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 V
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 X
VOLKSWAGEN      7M3 407 761 A
VOLKSWAGEN      7M3 407 761 AX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0485 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.