Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0537 maxgear

Wał napędowy 49-0537 MAXGEAR

49-0537 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0537
179.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-0395MG

numer części:

49-0537

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Długość [mm] 623
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Średnica 1 [mm] 86
nr EAN 5907558532135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0537 MAXGEAR

PËúOî RENAULT CLIO II 98- 1,2-1,6 I16V LE -ABS

Wał napędowy 49-0537 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wał napędowy 49-0537 producenta MAXGEAR

RENAULT

7700103730, 7700106008, 7700106017, 7700108248, 7700109013, 7700109214, 7700109216, 7700111260, 7700111363, 7701352773, 7711135293, 8200844451

numery OEM:
RENAULT      77 00 103 730
RENAULT      77 00 106 008
RENAULT      77 00 106 017
RENAULT      77 00 108 248
RENAULT      77 00 109 013
RENAULT      77 00 109 214
RENAULT      77 00 109 216
RENAULT      77 00 111 260
RENAULT      77 00 111 363
RENAULT      77 01 352 773
RENAULT      77 11 135 293
RENAULT      82 00 844 451
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0537 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.