Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi Q5 (FYB, FYG) 2.0 TFSI quattro (2016.06-???) 252km » 49-0603 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 2.0 Tfsi Quattro (2016.06-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0603 MAXGEAR

49-0603 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0603
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3026MG

numer części:

49-0603

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]681
otwór Ø [mm]9,6
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła21
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49,2
Ilość otworów3
Ø rozmieszczenia otworów [mm]125
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]86
Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm]30
nr EAN5907558540000

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0603 MAXGEAR

PËúOî DACIA LOGAN LE 1,4/1,6B 690MM/KOMBI
numery OEM:
RENAULT      39 10 163 91R
RENAULT      39 10 168 26R
RENAULT      39 10 182 99R
RENAULT      60 01 548 102
RENAULT      77 11 497 477
RENAULT      82 00 272 322
RENAULT      82 00 444 438
RENAULT      82 00 941 856
RENAULT      82 00 985 010
DACIA      39 10 104 46R
DACIA      39 10 163 91R
DACIA      39 10 165 94R
DACIA      39 10 168 26R
DACIA      39 10 182 99R
DACIA      39 10 188 30R
DACIA      60 01 547 028
DACIA      60 01 548 102
DACIA      77 11 497 474
DACIA      77 11 497 477
DACIA      82 00 941 856
DACIA      82 00 985 010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0603 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.