Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W, N7_W) 2.0 (N63W) (2000.05-2002.08) 133km » 49-0604 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner (n6_w, N7_w) 2.0 (n63w) (2000.05-2002.08) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0604 MAXGEAR

49-0604 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0604
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3027MG

numer części:

49-0604

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]760
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła21
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]74,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]69
nr EAN5907558540017

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0604 MAXGEAR

PËúOî DACIA LOGAN PR 1,4/1,6B 765MM/KOMBI
numery OEM:
RENAULT      39 10 012 51R
RENAULT      60 01 547 029
RENAULT      60 01 548 103
RENAULT      77 11 497 475
RENAULT      77 11 497 478
RENAULT      82 00 484 373
RENAULT      82 00 985 007
RENAULT      82 01 045 819
DACIA      39 10 012 51R
DACIA      39 10 026 15R
DACIA      39 10 089 30R
DACIA      39 10 092 30R
DACIA      60 01 547 029
DACIA      60 01 548 103
DACIA      77 11 497 475
DACIA      77 11 497 478
DACIA      82 00 985 007
DACIA      82 01 045 819
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0604 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.