Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco S-WAY AD260S34FP CNG+LNG (2019-???) 340km » 49-0633 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s34fp Cng+lng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0633 MAXGEAR

49-0633 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0633
Wał napędowy 49-0633
49-0633
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0196MG

numer części:

49-0633

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Długość [mm]676
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56,5
Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm]37,1
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów614 498 0036
nr EAN5907558551402

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0633 MAXGEAR

PËúOî RENAULT TRAFIC 01- LE 1,9DCI 672MM
numery OEM:
OPEL      44 06 218
OPEL      44 09 210
OPEL      44 13 397
OPEL      44 14 517
OPEL      44 30 547
RENAULT      8200069147
RENAULT      8200179212
RENAULT      8200334338
RENAULT      8200485589

Zastosowanie Wał napędowy 49-0633 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.