Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0750 maxgear

Wał napędowy 49-0750 MAXGEAR

49-0750 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0750
Wał napędowy 49-0750
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0761MG

numer części:

49-0750

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 486,5
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 94
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
nr EAN 5907558586190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0750 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF V LE 2,0TDI PASSAT/TOURAN

Wał napędowy 49-0750 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wał napędowy 49-0750 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0407271BJ, 1K0407271BN, 1K0407271EE, 1K0407271EF, 1K0407271ES, 1K0407271HM, 1K0407271NP, 1K0407271NQ, 1K0407451DX, 1K0407451TX, 1K0407453BX, 1K0407453JX, 1K0407761HX, 2K0407271G, 2K0407271GX, 3AA407271, 3AA407451X, 3AB407271, 3C0407271AJ, 3C0407271E, 3C0407271S, 3C0407451AX, 3C0407451FX, 5N0407761FX, 5N0407763D, 5N0407763DX, 5Q0407271AP, 5Q0407271AQ, 5Q0407271BM, 5Q0407271BN, 5Q0407271H, 5Q0407761AX, 5Q0407761KX, 5Q0407761PX, 5Q0407763AX, 5Q0407763X, 7N0407763, 7N0407763X, JZW407271BX

SEAT

1K0407271EE, 1K0407271NP, 1K0407451TX, 3C0407271AJ, 3C0407451FX, 5Q0407271AP, 5Q0407271AQ, 5Q0407271H, 5Q0407761AX, 5Q0407761PX, 5Q0407763X, 7N0407763, 7N0407763X

SKODA

1K0407271EE, 1K0407271HM, 1K0407271KJ, 1K0407271NP, 1K0407271NR, 1K0407451TX, 1K0407761HX, 1K0407761TX, 3AB407271, 5Q0407271AQ, 5Q0407271H, 5Q0407761AX, 5Q0407763X

AUDI

1K0407271BJ, 1K0407271EE, 1K0407271HM, 1K0407451TX, 1K0407453BX, 1K0407761HX, 3C0407271AJ, 3C0407451FX, 5N0407761F, 5N0407761FX, 5N0407763D, 5N0407763DX, 5N0407763G, 5N0407763GX, 5N0407763N, 5Q0407271AP, 5Q0407271BM, 5Q0407271H, 5Q0407761AX, 5Q0407761KX, 5Q0407761PX

numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 BJ
AUDI      1K0 407 271 EE
AUDI      1K0 407 271 HM
AUDI      1K0 407 451 TX
AUDI      1K0 407 453 BX
AUDI      1K0 407 761 HX
AUDI      3C0 407 271 AJ
AUDI      3C0 407 451 FX
AUDI      5N0 407 761 F
AUDI      5N0 407 761 FX
AUDI      5N0 407 763 D
AUDI      5N0 407 763 DX
AUDI      5N0 407 763 G
AUDI      5N0 407 763 GX
AUDI      5N0 407 763 N
AUDI      5Q0 407 271 AP
AUDI      5Q0 407 271 BM
AUDI      5Q0 407 271 H
AUDI      5Q0 407 761 AX
AUDI      5Q0 407 761 KX
AUDI      5Q0 407 761 PX
SEAT      1K0 407 271 EE
SEAT      1K0 407 271 NP
SEAT      1K0 407 451 TX
SEAT      3C0 407 271 AJ
SEAT      3C0 407 451 FX
SEAT      5Q0 407 271 AP
SEAT      5Q0 407 271 AQ
SEAT      5Q0 407 271 H
SEAT      5Q0 407 761 AX
SEAT      5Q0 407 761 PX
SEAT      5Q0 407 763 X
SEAT      7N0 407 763
SEAT      7N0 407 763 X
SKODA      1K0 407 271 EE
SKODA      1K0 407 271 HM
SKODA      1K0 407 271 KJ
SKODA      1K0 407 271 NP
SKODA      1K0 407 271 NR
SKODA      1K0 407 451 TX
SKODA      1K0 407 761 HX
SKODA      1K0 407 761 TX
SKODA      3AB 407 271
SKODA      5Q0 407 271 AQ
SKODA      5Q0 407 271 H
SKODA      5Q0 407 761 AX
SKODA      5Q0 407 763 X
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BN
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 EE
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 EF
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 ES
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 HM
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NP
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 TX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 BX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 JX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 HX
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 G
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 GX
VOLKSWAGEN      3AA 407 271
VOLKSWAGEN      3AA 407 451 X
VOLKSWAGEN      3AB 407 271
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 AJ
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 E
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 S
VOLKSWAGEN      3C0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      3C0 407 451 FX
VOLKSWAGEN      5N0 407 761 FX
VOLKSWAGEN      5N0 407 763 D
VOLKSWAGEN      5N0 407 763 DX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 AP
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 AQ
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BM
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BN
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 H
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 AX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 KX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 PX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 AX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 X
VOLKSWAGEN      7N0 407 763
VOLKSWAGEN      7N0 407 763 X
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 BX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0750 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.