Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E quattro (1991.09-1994.12) 115km » 49-1052 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E Quattro (1991.09-1994.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1052 MAXGEAR

49-1052 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1052
200.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0759MG

numer części:

49-1052

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła30
Długość [mm]521
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów100 498 0649
nr EAN5901619545386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1052 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF V LE 1,9TDI/GOLF IV/TOURAN/OCTAVIA II/III/ALTEA/LEON/A3 03- 1,6/1,9TDI
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 AT
AUDI      1K0 407 451 CX
SEAT      1K0 407 271 AT
SEAT      1K0 407 451 CX
SKODA      1K0 407 271 AT
SKODA      1K0 407 451 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 AT
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 CX

Zastosowanie Wał napędowy 49-1052 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.