Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1096 maxgear

Wał napędowy 49-1096 MAXGEAR

49-1096 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1096
Wał napędowy 49-1096
49-1096
246.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

27-0914MG

numer części:

49-1096

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Długość [mm] 618
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 64,1
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Ø pierścienia ABS [mm] 83,1
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 94
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100
nr EAN 5902659720771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1096 MAXGEAR

PËúOî BMW T. E46 LE 323/325/328

Wał napędowy 49-1096 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Wał napędowy 49-1096 producenta MAXGEAR

BMW

33211229495, 33211229497, 33211229591, 33211229707, 33217512143, 33217518431

numery OEM:
BMW      33 21 1 229 495
BMW      33 21 1 229 497
BMW      33 21 1 229 591
BMW      33 21 1 229 707
BMW      33 21 7 512 143
BMW      33 21 7 518 431
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1096 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.