Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1145 maxgear

Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR

49-1145 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1145
Wał napędowy 49-1145
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0769MG

numer części:

49-1145

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Długość [mm] 580
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 614 498 0038
nr EAN 5902659720641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR

PËúOî OPEL CORSA C 00- 1,3CDTI-1,7DTI/1,4B LE ABS

Wał napędowy 49-1145 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wał napędowy 49-1145 producenta MAXGEAR

OPEL

374442, 374466

numery OEM:
OPEL      3 74 442
OPEL      3 74 466
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.