Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mazda 626 V Hatchback (GF) 2.0 TD (GFFP) (2000.10-2002.10) 110km » 49-1145 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Hatchback (gf) 2.0 Td (gffp) (2000.10-2002.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR

49-1145 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1145
Wał napędowy 49-1145
199.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0769MG

numer części:

49-1145

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Długość [mm]580
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Ilość zębów, pierścień ABS29
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów614 498 0038
nr EAN5902659720641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR

PËúOî OPEL CORSA C 00- 1,3CDTI-1,7DTI/1,4B LE ABS
numery OEM:
OPEL      3 74 442
OPEL      3 74 466
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1145 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.