Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 100km » 49-1175 maxgear
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1175 MAXGEAR

49-1175 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1175
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3080MG

numer części:

49-1175

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]723
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła21
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52,3
Ilość zębów, pierścień ABS44
Ø pierścienia ABS [mm]85,2
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]75
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]79
nr EAN5902659722102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1175 MAXGEAR

PËúOî RENAULT KANGOO 01- 1,5DCI PR ABS 44Z
numery OEM:
RENAULT      391004165R
RENAULT      77 11 135 250
RENAULT      77 11 135 932
RENAULT      77 11 368 657
RENAULT      82 00 231 664
RENAULT      82 00 236 096
RENAULT      82 00 236 113
RENAULT      82 00 236 114
RENAULT      82 00 240 430
RENAULT      82 00 266 021
RENAULT      82 00 274 161
RENAULT      82 00 274 166
RENAULT      82 00 534 580
RENAULT      82 00 571 878
RENAULT      82 00 571 880
RENAULT      82 00 613 812
RENAULT      82 00 844 454
RENAULT      82 01 187 716
RENAULT      82 01 353 622
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1175 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.