Strona zabudowy | Oś przednia |
Materiał | Guma |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 38 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
nr EAN | 5902659754813 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1474 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
4E0407305D, 4E0498099A
4E0407305D, 4E0498099A
AUDI | 4E0 407 305D | |
AUDI | 4E0 498 099A | |
VOLKSWAGEN | 4E0 407 305D | |
VOLKSWAGEN | 4E0 498 099A |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1474 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1474 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.