Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 1326 F (2012.09-???) 100km » 49-1807 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 1326 F (2012.09-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1807 MAXGEAR

368.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3122MG

numer części:

49-1807

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów34
Długość [mm]570
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]92,00
Wymiar gwintuM22x1,5
Ochrona przeciwpyłowabez osłony przeciwpyłowej
nr EAN5902659758101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1807 MAXGEAR

PËúOî OPEL ASTRA H 1,3CDTI PR
numery OEM:
OPEL      13189073
OPEL      374600
VAUXHALL      13189073
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1807 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.