Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1827 maxgear

Wał napędowy 49-1827 MAXGEAR

49-1827 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1827
Wał napędowy 49-1827
446.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3142MG

numer części:

49-1827

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 37
Długość [mm] 1054
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 106,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Wymiar gwintu M20x1,5
Długość 2 [mm] 430,0
nr EAN 5902659758309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1827 MAXGEAR

PËúOî VW T5 09- 2,0TDI PRZEKúADNIA AUTOMATYCZNA PR

Wał napędowy 49-1827 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wał napędowy 49-1827 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0407272AQ, 7E0407272BC, 7E0407272C, 7E0407452AX, 7E0407452JX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0407272AQ
VOLKSWAGEN      7E0407272BC
VOLKSWAGEN      7E0407272C
VOLKSWAGEN      7E0407452AX
VOLKSWAGEN      7E0407452JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1827 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.