Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1834 maxgear

Wał napędowy 49-1834 MAXGEAR

278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3149MG

numer części:

49-1834

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Długość [mm] 625
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 79,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 78,00
Wymiar gwintu M22x1,5
Ochrona przeciwpyłowa z osłoną przeciwpyłową
nr EAN 5902659758378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1834 MAXGEAR

PËúOî OPEL ASTRA J 09- 1,4/1,6B LE

Wał napędowy 49-1834 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wał napędowy 49-1834 producenta MAXGEAR

OPEL

13250860, 13335140, 374486, 374890

numery OEM:
OPEL      13250860
OPEL      13335140
OPEL      374486
OPEL      374890
VAUXHALL      13250860
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1834 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.