Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1837 maxgear

Wał napędowy 49-1837 MAXGEAR

49-1837 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1837
Wał napędowy 49-1837
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3152MG

numer części:

49-1837

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 491
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52,40
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100,0
Wymiar gwintu M16x1,5
otwór Ø [mm] 8,40
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 5902659758408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1837 MAXGEAR

PËúOî VW POLO/IBIZA 09-/RAPID 12- 1,6TDI LE

Wał napędowy 49-1837 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy 49-1837 producenta MAXGEAR

SEAT

6R0407761A, 6R0407761AX

AUDI

6R0407761A, 6R0407761AX

VOLKSWAGEN

6R0407761A, 6R0407761AX

SKODA

6R0407761A, 6R0407761AX

numery OEM:
AUDI      6R0407761A
AUDI      6R0407761AX
SEAT      6R0407761A
SEAT      6R0407761AX
SKODA      6R0407761A
SKODA      6R0407761AX
VOLKSWAGEN      6R0407761A
VOLKSWAGEN      6R0407761AX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1837 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.