Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1840 maxgear

Wał napędowy 49-1840 MAXGEAR

238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3155MG

numer części:

49-1840

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 584,5
Wymiar gwintu M16X1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Długość 2 [mm] 68
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 5902659758439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1840 MAXGEAR

PÓŁOŒ VW 1,6/2,0FSI LE 36X587X26
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 BD
AUDI      1K0 407 271 CQ
AUDI      1K0 407 271 PJ
AUDI      1K0 407 271 PK
AUDI      1K0 407 451 PX
AUDI      1K0 407 451 RX
AUDI      1K0 407 763 MX
AUDI      5Q0 407 271 DF
AUDI      5Q0 407 763 DX
SEAT      1K0 407 271 BD
SEAT      1K0 407 271 CQ
SEAT      1K0 407 271 PJ
SEAT      1K0 407 271 PK
SEAT      1K0 407 763 MX
SEAT      5Q0 407 271 DF
SEAT      5Q0 407 763 DX
SKODA      1K0 407 271 BD
SKODA      1K0 407 271 CQ
SKODA      1K0 407 271 DE
SKODA      1K0 407 271 PJ
SKODA      1K0 407 271 PK
SKODA      1K0 407 451 RX
SKODA      1K0 407 761 CX
SKODA      1K0 407 763 MX
SKODA      5Q0 407 271 DF
SKODA      5Q0 407 763 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BD
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 CQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 DE
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PK
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 PX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 RX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 LX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 MX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 DF
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1840 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.