Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1859 maxgear

Wał napędowy 49-1859 MAXGEAR

359.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3174MG

numer części:

49-1859

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 688
Wymiar gwintu M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56,7
Długość 2 [mm] 42,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 80
nr EAN 5902659758620

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1859 MAXGEAR

PËúOî RENAULT LAGUNA II 01- 1,8B/1,9DCI AUTOMAT LE

Wał napędowy 49-1859 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wał napędowy 49-1859 producenta MAXGEAR

RENAULT

7711368294, 8200014353, 8200225099, 8200233728, 8200531894

numery OEM:
RENAULT      77 11 368 294
RENAULT      82 00 014 353
RENAULT      82 00 225 099
RENAULT      82 00 233 728
RENAULT      82 00 531 894
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1859 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.