Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1868 maxgear

Wał napędowy 49-1868 MAXGEAR

49-1868 Wał napędowy MAXGEAR
336.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3183MG

numer części:

49-1868

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 942
Wymiar gwintu M20x1
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Ø pierścienia ABS [mm] 78
Długość 2 [mm] 57,4
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 81
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 84
nr EAN 5902659758712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1868 MAXGEAR

PËúOî OPEL MERIVA A 1,6B/1,3CDTI PR

Wał napędowy 49-1868 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wał napędowy 49-1868 producenta MAXGEAR

OPEL

26111119, 374510, 374512, 374554, 93299246, 93299248, 93299250

numery OEM:
OPEL      26111119
OPEL      3 74 510
OPEL      3 74 512
OPEL      3 74 554
OPEL      93299246
OPEL      93299248
OPEL      93299250
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1868 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.