Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1880 maxgear

Wał napędowy 49-1880 MAXGEAR

49-1880 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1880
Wał napędowy 49-1880
49-1880
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3195MG

numer części:

49-1880

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 667
otwór Ø [mm] 8,5
Wymiar gwintu 24x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 80
Ø pierścienia ABS [mm] 83
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 95,6
nr EAN 5902659758835

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1880 MAXGEAR

PËúOî BMW E81/E90 PR TYLNA Oî

Wał napędowy 49-1880 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Wał napędowy 49-1880 producenta MAXGEAR

BMW

33217523960, 33217523964, 33217547070, 33217547072, 33217547628, 33217561792

numery OEM:
BMW      33 21 7 523 960
BMW      33 21 7 523 964
BMW      33 21 7 547 070
BMW      33 21 7 547 072
BMW      33 21 7 547 628
BMW      33 21 7 561 792
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1880 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.