Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.0 EcoBoost (2012.09-???) 125km » 49-1896 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.0 Ecoboost (2012.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1896 MAXGEAR

257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3211MG

numer części:

49-1896

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]918
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]51
Długość 2 [mm]56,4
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]79,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]91,7
nr EAN5902659758996

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1896 MAXGEAR

PËúOî OPEL CORSA D 1,2/1,4B PR
numery OEM:
OPEL      13149829
OPEL      13248652
OPEL      13248676
OPEL      13250859
OPEL      26119529
OPEL      3 74 818
OPEL      3 74 825
OPEL      3 74 827
OPEL      3 74 988
OPEL      3 75 056
OPEL      374632
OPEL      374788
OPEL      374825
OPEL      53 74 175
OPEL      93169648
OPEL      93169660
OPEL      95518747
OPEL      95520597
VAUXHALL      13149829
VAUXHALL      13248652
VAUXHALL      13250859
VAUXHALL      26119529
VAUXHALL      3 74 632
VAUXHALL      3 74 818
VAUXHALL      3 74 825
VAUXHALL      3 74 988
VAUXHALL      3 75 056
VAUXHALL      374788
VAUXHALL      53 74 174
VAUXHALL      53 74 175
VAUXHALL      93169648
VAUXHALL      93169660
VAUXHALL      95518745
VAUXHALL      95518747
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1896 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.