
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Długość [mm] | 110 |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Dodatkowe informacje o produkcie ŚRUBA WAŁU KORBOWEGO VW T4/LT 2,5TDI M18X110 (SKOK GWINTU 2,5) 49-2004 MAXGEAR
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
0516.60, 0516.A4, 516.60, 516.A4
074198999A, 74198999A, N90498001, N90498002
074198999A, 74198999A, N90498001, N90498002
30725216, 9186595
0516.60, 0516.A4, 516.60, 516.A4
| AUDI | 074 198 999 A | |
| AUDI | 74 198 999 A | |
| AUDI | N 904 980 01 | |
| AUDI | N 904 980 02 | |
| CITROËN | 0516.60 | |
| CITROËN | 0516.A4 | |
| CITROËN | 516.60 | |
| CITROËN | 516.A4 | |
| FIAT | 9634848980 | |
| FIAT | 9664471189 | |
| FORD | 1 250 298 | |
| MITSUBISHI | MN982081 | |
| PEUGEOT | 0516.60 | |
| PEUGEOT | 0516.A4 | |
| PEUGEOT | 516.60 | |
| PEUGEOT | 516.A4 | |
| SUZUKI | 12639-67G00 | |
| SUZUKI | 12639-67G00-000 | |
| VOLVO | 30725216 | |
| VOLVO | 9186595 | |
| VOLKSWAGEN | 074 198 999 A | |
| VOLKSWAGEN | 74 198 999 A | |
| VOLKSWAGEN | N 904 980 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 904 980 02 | |
| LAND ROVER | LR 000645 |
Zastosowanie ŚRUBA WAŁU KORBOWEGO VW T4/LT 2,5TDI M18X110 (SKOK GWINTU 2,5) 49-2004 MAXGEAR w samochodach: