Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » krzyżak wału » 49-2033 maxgear

KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033 MAXGEAR

49-2033 KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) MAXGEAR
maxgear 49-2033
KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2033

producent:

MAXGEAR

Liczba zębów27
Średnica [mm]31,95

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033 MAXGEAR

KRZYÂťAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD)

KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033 producenta MAXGEAR

NISSAN

39100-1CA0A, 39100-95F0A, 39100-95F0B, 39101-95F0C, 39101-95F0D, 39204-BC525, 39205-BC525, 39711-CG000, 39711-EE40A, 39720-ET028, 82006-87740

LAND ROVER

LR001160

RENAULT

391002397R, 391007525R, 391012080R, 391017321R, 8200687739, 8200687740, 8200871177, 8200871179, 8201235167, 8201235754

MAZDA

FG01-22-620, FG01-22-620A, FG02-22-520, FG02-22-520A, FG02-22-620, FG02-22-620A

numery OEM:
CHRYSLER      04743818AB
CHRYSLER      04743819AB
CHRYSLER      4743818AB
CHRYSLER      4743819AB
LADA      8450020057
MAZDA      FG01-22-620
MAZDA      FG01-22-620A
MAZDA      FG02-22-520
MAZDA      FG02-22-520A
MAZDA      FG02-22-620
MAZDA      FG02-22-620A
NISSAN      39100-1CA0A
NISSAN      39100-95F0A
NISSAN      39100-95F0B
NISSAN      39101-95F0C
NISSAN      39101-95F0D
NISSAN      39204-BC525
NISSAN      39205-BC525
NISSAN      39711-CG000
NISSAN      39711-EE40A
NISSAN      39720-ET028
NISSAN      82006-87740
RENAULT      391002397R
RENAULT      391007525R
RENAULT      391012080R
RENAULT      391017321R
RENAULT      8200687739
RENAULT      8200687740
RENAULT      8200871177
RENAULT      8200871179
RENAULT      8201235167
RENAULT      8201235754
LAND ROVER      LR001160

Zastosowanie KRZYŻAK PRZEGUBU WEW. NISSAN/ RENAULT 22Z/31,95MM (TRIPOD) 49-2033 MAXGEAR w samochodach:

Krzyżak wału


Krzyżak wału, inaczej zwany przegubem asynchronicznym odpowiada za przeniesienie napędu. Używany jest najczęściej w pojazdach, w których moment obrotowy silnika umieszczonego z przodu musi zostać przeniesiony na tylną, napędzaną oś lub w sytuacji odwrotnej. Dzięki zastosowaniu tego prostego elementu możliwe jest sztywne połączenie tylnego mostu ze skrzynią biegów, niezależnie od tego, w jakiej pozycji znajdują się elementy zawieszenia. Do najczęstszych bolączek krzyżaków wału napędowego należy wypłukiwanie czynnika smarnego, co doprowadza do powstania luzu. Wyraźnym tego objawem są stuki dochodzące z okolic podwozia.

Bardzo ważna jest szybka reakcja już w przypadku wystąpienia pierwszym sygnałów. Zbagatelizowanie luzów krzyżaka może doprowadzić do rozpięcia się wału napędowego i jego wypadnięcia na drogę w czasie jazdy. To natomiast stworzyłoby wielkie zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Sama budowa krzyżaka jest bardzo prosta. Jest on osadzony na igiełkowych łożyskach. To zamknięte elementy, w których producenci nie przewidują możliwości wymiany smaru i innych czynności obsługowych. Dzięki tak nieskomplikowanej konstrukcji krzyżaki wału mogą pracować bezawaryjnie, nawet gdy przebieg pojazdu wynosi kilkaset tysięcy kilometrów. Nadmierna eksploatacja i ekstremalne obciążenia wpływają oczywiście na skrócenie tego okresu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.