Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E quattro (1984.11-1987.03) 136km » 49-2110 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E Quattro (1984.11-1987.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5 49-2110 MAXGEAR

49-2110 OSŁONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5 MAXGEAR
maxgear 49-2110

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-2110

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]120
MateriałPVC
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]98

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5 49-2110 MAXGEAR

OSĂşONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5
numery OEM:
FORD      6G9N-4A084-DA
OPEL      1603526
VOLVO      30735951
VOLVO      30759413
VOLVO      30759531
VOLVO      30788265

Zastosowanie OSŁONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5 49-2110 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PRZEGUBU VOLVO ZEW. 97,5X120X27,5 49-2110 MAXGEAR:

Adam, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Wrocław
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.