Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 49-2116 maxgear

OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 MAXGEAR

49-2116 OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II MAXGEAR
maxgear 49-2116

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-2116

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]96
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]83

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 MAXGEAR

OSĂşONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II

OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

3815A068, 3815A215, 3817A100, 3817A142, 3817A150, 3817A151, 3817A253

HYUNDAI

49595-2S000, 49595-2S100

numery OEM:
MITSUBISHI      3815A068
MITSUBISHI      3815A215
MITSUBISHI      3817A100
MITSUBISHI      3817A142
MITSUBISHI      3817A150
MITSUBISHI      3817A151
MITSUBISHI      3817A253
HYUNDAI      49595-2S000
HYUNDAI      49595-2S100

Zastosowanie OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PRZEGUBU WEW. MITSUBISHI OUTLANDER II 49-2116 MAXGEAR:

Zbigniew, Wrocław
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)
Adam, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.