Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2320 maxgear

Wał napędowy 49-2320 MAXGEAR

49-2320 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2320
Wał napędowy 49-2320
49-2320
310.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3284MG

numer części:

49-2320

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 958
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 58,9
Długość 2 [mm] 363
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 93
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 5903364341954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2320 MAXGEAR

PËúOî CITROEN C5 III 2,0HDI PR 407/EXPERT

Wał napędowy 49-2320 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Wał napędowy 49-2320 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

3273LJ, 3273LK, 3273WW, 9685635280, 9652248680, 9652263280

CITROËN

1440106180, 1607019280, 3273SN, 3273SP, 9685635280

numery OEM:
CITROËN      14 401 061 80
CITROËN      16 070 192 80
CITROËN      3273.SN
CITROËN      3273.SP
CITROËN      96 856 352 80
PEUGEOT      3273.LJ
PEUGEOT      3273.LK
PEUGEOT      3273.WW
PEUGEOT      96 856 352 80
PEUGEOT      9652248680
PEUGEOT      9652263280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2320 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.