Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Porsche TAYCAN (Y1A) GTS (Y1ADE1) (2019-2023) 598km » 49-2333 maxgear
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Gts (y1ade1) (2019-2023) 598km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2333 MAXGEAR

49-2333 Wał napędowy MAXGEAR
312.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3297MG

numer części:

49-2333

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]654
otwór Ø [mm]10,2
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]61,8
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]86
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]102
nr EAN5903364342081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2333 MAXGEAR

PËúOî DB W124 LE/PR 666MM KLASA E
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 350 29 10
MERCEDES-BENZ      124 350 30 10
MERCEDES-BENZ      124 350 88 10
MERCEDES-BENZ      129 350 40 10
MERCEDES-BENZ      134 350 88 10
MERCEDES-BENZ      A 124 350 88 10
MERCEDES-BENZ      A 210 350 41 56
MERCEDES-BENZ      A 210 350 84 10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2333 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.