Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.07-???) 245km » 49-2340 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.07-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2340 MAXGEAR

49-2340 Wał napędowy MAXGEAR
253.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3304MG

numer części:

49-2340

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]888
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]51
Długość 2 [mm]61
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]79,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]75
nr EAN5903364342159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2340 MAXGEAR

PËúOî FIAT GRANDE PUNTO 1,2 PR
numery OEM:
FIAT      46308339
FIAT      51947021
FIAT      55700559
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2340 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.