Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki WAGON R+ (MA) 1.3 (RB413) (2003.09-???) 94km » 49-2356 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Wagon R+ (ma) 1.3 (rb413) (2003.09-???) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2356 MAXGEAR

49-2356 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2356
Wał napędowy 49-2356
49-2356
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3320MG

numer części:

49-2356

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]637
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]62,9
Długość 2 [mm]61
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]82,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN5903364342319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2356 MAXGEAR

PËúOî FORD C-MAX II/FOCUS III LE. 640MM !
numery OEM:
FORD      1686592
FORD      1774249
FORD      1828482
FORD      1840141
FORD      1840142
FORD      1840152
FORD      1857348
FORD      2006995
FORD      AV61-3B437-CB
FORD      AV61-3B437-CC
FORD      BV61-3B437-TA
FORD      BV61-3B437-TB
FORD      F1F6-3B437-GA
FORD      RMAV61-3B437-C2B
FORD      RMAV61-3B437-C2C
FORD      RMBV61-3B437-T2A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2356 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.