Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2371 maxgear

Wał napędowy 49-2371 MAXGEAR

49-2371 Wał napędowy MAXGEAR
339.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3335MG

numer części:

49-2371

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 1052
Wymiar gwintu M24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 104,5
Długość 2 [mm] 310,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 91,1
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 5903364333317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2371 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT 00- 2,0DI PR

Wał napędowy 49-2371 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2371 producenta MAXGEAR

FORD

1754370, 1C153B436AD, 1C153B436AF, 1C153B436CD, 1C153B436CE, 1C153B436CF, 4104908, 4104909, 4166490, RM1C1J3B436CF

numery OEM:
FORD      1754370
FORD      1C15-3B436-AD
FORD      1C15-3B436-AF
FORD      1C15-3B436-CD
FORD      1C15-3B436-CE
FORD      1C15-3B436-CF
FORD      4104908
FORD      4104909
FORD      4166490
FORD      RM1C1J-3B436-CF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2371 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.