Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Bmw 2 Active Tourer (F45) 216 i (2015.02-2018.02) 102km » 49-2396 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 2 Active Tourer (f45) 216 I (2015.02-2018.02) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2396 MAXGEAR

49-2396 Wał napędowy MAXGEAR
290.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3360MG

numer części:

49-2396

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyPołożenie osi 1
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]68
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Długość [mm]640
nr EAN5903364352738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2396 MAXGEAR

PËúOî HONDA CR-V III 07- LE
numery OEM:
HONDA      44306SWY000
HONDA      44306SWY010
HONDA      44306SWY020
HONDA      44306SWYE00
HONDA      44306SWYE01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2396 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.