Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Seat LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro (2002.05-2006.06) 150km » 49-2402 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Leon (1m1) 1.9 Tdi Syncro (2002.05-2006.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ AUDI A6 2,0TDI-3,0TDI PR. 614MM SKRZYNIA 6 BIEGÓW 49-2402 MAXGEAR

49-2402 PÓŁOŚ AUDI A6 2,0TDI-3,0TDI PR. 614MM SKRZYNIA 6 BIEGÓW MAXGEAR
maxgear 49-2402
290.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2402

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]614
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica przegubu po stronie koła [mm]98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ AUDI A6 2,0TDI-3,0TDI PR. 614MM SKRZYNIA 6 BIEGÓW 49-2402 MAXGEAR

PËúOî AUDI A6 2,0TDI-3,0TDI PR. 614MM SKRZYNIA 6 BIEGËW
numery OEM:
AUDI      4E0 407 271 P
AUDI      4E0 407 451 AX
AUDI      4F0 407 271 G
AUDI      4F0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      4E0 407 271 P
zamienniki:
AU3457
brak
GENERAL RICAMBI
36280
brak
SPIDAN

Zastosowanie PÓŁOŚ AUDI A6 2,0TDI-3,0TDI PR. 614MM SKRZYNIA 6 BIEGÓW 49-2402 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.