Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2471 maxgear

Wał napędowy 49-2471 MAXGEAR

49-2471 Wał napędowy MAXGEAR
338.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3435MG

numer części:

49-2471

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Długość [mm] 915
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 76,15
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 70,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Wymiar gwintu M20x1,5
Długość 2 [mm] 326,0
nr EAN 5903364353476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2471 MAXGEAR

PËúOî RENAULT KANGOO/GRAND KANGOO 08- LE

Wał napędowy 49-2471 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wał napędowy 49-2471 producenta MAXGEAR

RENAULT

391005791R, 8200768656

numery OEM:
RENAULT      391005791R
RENAULT      8200768656
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2471 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.