Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Honda CBR ( - 600cc) CBR 1000 RR-R Fireblade (SC82) (2020.01-???) 218km » 49-2475 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 1000 Rr-r Fireblade (sc82) (2020.01-???) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2475 MAXGEAR

49-2475 Wał napędowy MAXGEAR
239.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3439MG

numer części:

49-2475

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]622,5
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57,5
Ilość zębów, pierścień ABS44
Ø pierścienia ABS [mm]85
Długość 2 [mm]42,6
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]80
nr EAN5903364353513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2475 MAXGEAR

PËúOî RENAULT MEGANE 97-/SCENIC LE
numery OEM:
RENAULT      77 00 106 263
RENAULT      77 00 112 131
RENAULT      77 11 135 213
RENAULT      82 00 088 665
RENAULT      82 00 188 956
RENAULT      82 00 283 723
RENAULT      82 00 283 724
RENAULT      82 00 283 725
RENAULT      82 00 283 726
RENAULT      82 00 531 861
RENAULT      82 00 531 886
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2475 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.