Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2565 maxgear

Wał napędowy 49-2565 MAXGEAR

49-2565 Wał napędowy MAXGEAR
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3530MG

numer części:

49-2565

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 592
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 40
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Długość 2 [mm] 31,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 5903364354411

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2565 MAXGEAR

PËúOî VW TIGUAN 2,0TDI/TFSI PR 592MM 4MOTION

Wał napędowy 49-2565 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 49-2565 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

5N0407764PX, 5N0407764P, 5N0407764LX, 5N0407764L, 5N0407764J, 5N0407764JX, 5N0407764T, 5N0407764TX, 5N0407766, 5N0407766D, 5N0407766DX, 5N0407766X

AUDI

5N0407766D, 5N0407766DX

numery OEM:
AUDI      5N0 407 766 D
AUDI      5N0 407 766 DX
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 J
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 JX
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 L
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 LX
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 P
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 PX
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 T
VOLKSWAGEN      5N0 407 764 TX
VOLKSWAGEN      5N0 407 766
VOLKSWAGEN      5N0 407 766 D
VOLKSWAGEN      5N0 407 766 DX
VOLKSWAGEN      5N0 407 766 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2565 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.