Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Lancia PRISMA (831_) 1.6 i.e. Super (831AB) (1987.05-1989.12) 90km » 49-2599 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Prisma (831_) 1.6 I.e. Super (831ab) (1987.05-1989.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ RENAULT SCENIC/GRAND SCENIC 09- 1,6/1,9DCI LE 654MM 49-2599 MAXGEAR

49-2599 PÓŁOŚ RENAULT SCENIC/GRAND SCENIC 09- 1,6/1,9DCI LE 654MM MAXGEAR
maxgear 49-2599
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2599

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]654
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.39
Długość 2 [mm]66
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]85
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]80

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ RENAULT SCENIC/GRAND SCENIC 09- 1,6/1,9DCI LE 654MM 49-2599 MAXGEAR

PËúOî RENAULT SCENIC/GRAND SCENIC 09- 1,6/1,9DCI LE 654MM
numery OEM:
RENAULT      77 11 497 514
RENAULT      82 00 725 512
zamienniki:
25102
brak
SPIDAN
RE3495
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie PÓŁOŚ RENAULT SCENIC/GRAND SCENIC 09- 1,6/1,9DCI LE 654MM 49-2599 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.