Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2603 maxgear

PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR 49-2603 MAXGEAR

49-2603 PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR MAXGEAR
maxgear 49-2603

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2603

producent:

MAXGEAR

dla numeru OE44101-72K00
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]895
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR 49-2603 MAXGEAR

PËúOî SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR

PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR 49-2603 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR 49-2603 producenta MAXGEAR

SUZUKI

44101-72K00

numery OEM:
SUZUKI      44101-72K00

Zastosowanie PÓŁOŚ SUZUKI SWIFT 06- 1,3 PR 49-2603 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.