Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) (1985.09-1987.12) 75km » 49-2604 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.5 (c12v) (1985.09-1987.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ TOYOTA AURIS 1,4D-4D COROLLA E15 07- LE 664MM 49-2604 MAXGEAR

49-2604 PÓŁOŚ TOYOTA AURIS 1,4D-4D COROLLA E15 07- LE 664MM MAXGEAR
maxgear 49-2604
189.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

49-2604

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]664
Uzębienie zewnętrzne od strony koła26
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.20
Długość 2 [mm]63
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]79,5
Długość [mm]664
Uzębienie zewnętrzne od strony koła26
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.20
Długość 2 [mm]63
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]79,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ TOYOTA AURIS 1,4D-4D COROLLA E15 07- LE 664MM 49-2604 MAXGEAR

PËúOî TOYOTA AURIS 1,4D-4D COROLLA E15 07- LE 664MM
numery OEM:
TOYOTA      43420-02620
TOYOTA      43420-02621
TOYOTA      43420-0F030
TOYOTA      43420-0F031

Zastosowanie PÓŁOŚ TOYOTA AURIS 1,4D-4D COROLLA E15 07- LE 664MM 49-2604 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.