Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2615 maxgear

PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM 49-2615 MAXGEAR

49-2615 PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM MAXGEAR
maxgear 49-2615
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2615

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]627
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Średnica przegubu po stronie koła [mm]79
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]75,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM 49-2615 MAXGEAR

PËúOî VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM

PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM 49-2615 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM 49-2615 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

6C0407271H, 6C0407271HX

SKODA

6C0407271H, 6C0407271HX

SEAT

6C0407271H, 6C0407271HX

numery OEM:
SEAT      6C0 407 271 H
SEAT      6C0 407 271 HX
SKODA      6C0 407 271 H
SKODA      6C0 407 271 HX
VOLKSWAGEN      6C0 407 271 H
VOLKSWAGEN      6C0 407 271 HX
zamienniki:
SE3124
brak
GENERAL RICAMBI
SK3054
brak
GENERAL RICAMBI
WW3436
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI LE. 627MM 49-2615 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.