Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 326km » 49-2617 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII LE. 650MM 49-2617 MAXGEAR

49-2617 PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII LE. 650MM MAXGEAR
maxgear 49-2617
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2617

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]650
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]78
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]69

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII LE. 650MM 49-2617 MAXGEAR

PËúOî VW UP/CITIGO/MII LE. 650MM
numery OEM:
SEAT      1S0 407 761 B
SEAT      1S0 407 761 BX
SEAT      1S0 407 761 D
SEAT      1S0 407 761 DX
SEAT      1S0 407 761 F
SEAT      1S0 407 761 FX
SKODA      1S0 407 761 B
SKODA      1S0 407 761 BX
SKODA      1S0 407 761 D
SKODA      1S0 407 761 DX
SKODA      1S0 407 761 F
SKODA      1S0 407 761 FX
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 B
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 BX
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 D
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 DX
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 F
VOLKSWAGEN      1S0 407 761 FX

Zastosowanie PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII LE. 650MM 49-2617 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.