Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 49-3115 maxgear

Zestaw przegubu, wał napędowy 49-3115 MAXGEAR

49-3115 Zestaw przegubu, wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-3115
Zestaw przegubu, wał napędowy 49-3115
103.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

25-5241MG

numer części:

49-3115

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma
Wymiar gwintu M22 x 1,5
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 55
średnica zewnętrzna [mm] 92
nr EAN 5903364339487

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-3115 MAXGEAR

PRZEGUB ZEW. FORD MONDEO V 27Z/55MM/28Z
numery OEM:
FORD      1860302
FORD      1865555
FORD      1865556
FORD      1865557
FORD      1921973
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-3115 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-3115 MAXGEAR:

2020-06-17
 5/5
Towar godny polecenia. Ok
2020-06-25
 5/5
Super
2020-04-07
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.