Strona zabudowy | Od strony koła |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Długość [mm] | 127 |
Wymiar gwintu | M24x1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 27 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 24 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 86 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Wał napędowy | z pierścieniem ABS |
Dodatkowe informacje o produkcie PRZEGUB ZEW. BMW E36/E46 49-3200 MAXGEAR
BMW | 1 227 032 | |
BMW | 1 227 172 | |
BMW | 1 227 597 | |
BMW | 1 227 606 | |
BMW | 1 229 392 | |
BMW | 1 229 587 | |
BMW | 33 21 1 227 032 | |
BMW | 33 21 1 227 172 | |
BMW | 33 21 1 227 597 | |
BMW | 33 21 1 227 606 | |
BMW | 33 21 1 229 392 | |
BMW | 33 21 1 229 587 |
Zastosowanie PRZEGUB ZEW. BMW E36/E46 49-3200 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o PRZEGUB ZEW. BMW E36/E46 49-3200 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.