Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro (1997.02-2005.01) 193km » 52-0094 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.8 Quattro (1997.02-2005.01) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0094 MAXGEAR

52-0094 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0094

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyprzy zacisku hamulca
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Długość [mm]805
Gwint zewn. [mm]M10x1
Technika połączeńBanjo fitting
Wymagana ilość1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą ampułową
parzyste numery artykułów100 525 0055/S
nr EAN5907558598162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0094 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. BORA/GOLF/NEW BEETLE 98- LE
numery OEM:
AUDI      1J0 611 763 AD
AUDI      1J0 611 763 K
AUDI      1J0 611 763 R
SEAT      1J0 611 763 AD
SEAT      1J0 611 763 K
SEAT      1J0 611 763 R
SKODA      1J0 611 763 AD
SKODA      1J0 611 763 R
VOLKSWAGEN      1J0 611 763 AD
VOLKSWAGEN      1J0 611 763 K
VOLKSWAGEN      1J0 611 763 R

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0094 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0094 MAXGEAR:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.