Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0557 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0557 MAXGEAR

52-0557 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0557

producent:

MAXGEAR

Długość całkowita [mm] 558
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0557 MAXGEAR

PRZEWÓD HAM. ELAST. MINI P. COUNTRYMAN/ PACEMAN 10-16 LE/PR
numery OEM:
BMW      34 11 6 772 555
BMW      34 30 6 788 442
BMW      34 30 9 804 831
MINI      34 11 6 772 555
MINI      34 30 6 788 442
MINI      34 30 9 804 831
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0557 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0557 MAXGEAR:

2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.