Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 54-0868 maxgear

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 MAXGEAR

54-0868 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
maxgear 54-0868
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

56653MG/ROLKA

numer części:

54-0868

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 25
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901619565544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. PEUGEOT

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

1345A008, 1345A059, 1345A060, 1345A079

CHRYSLER

04891595AA, 04891595AB, 04891595AC, 04891595AD, 04891595AE

CITROËN

1611425980, 1614201280, 5751H7, 5751J1

DODGE

4891595AB

PEUGEOT

1611425980, 1614201280, 5751G5, 5751H7, 5751J1

FIAT

K04891595AE

numery OEM:
CHRYSLER      0 4891 595AA
CHRYSLER      0 4891 595AB
CHRYSLER      0 4891 595AC
CHRYSLER      0 4891 595AD
CHRYSLER      0 4891 595AE
CHRYSLER      04891595AA
CHRYSLER      04891595AB
CHRYSLER      04891595AC
CHRYSLER      04891595AD
CHRYSLER      04891595AE
CITROËN      16 114 259 80
CITROËN      16 142 012 80
CITROËN      1611425980
CITROËN      1614201280
CITROËN      5751.H7
CITROËN      5751.J1
CITROËN      5751H7
CITROËN      5751J1
DODGE      4891595AB
FIAT      K04891595AE
MITSUBISHI      1345A008
MITSUBISHI      1345A059
MITSUBISHI      1345A060
MITSUBISHI      1345A079
PEUGEOT      16 114 259 80
PEUGEOT      16 142 012 80
PEUGEOT      1611425980
PEUGEOT      1614201280
PEUGEOT      5751.G5
PEUGEOT      5751.H7
PEUGEOT      5751.J1
PEUGEOT      5751G5
PEUGEOT      5751H7
PEUGEOT      5751J1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0868 MAXGEAR:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.